Holiday Is Going To Leave Us :'(

Assalamualaikum,



WOAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Lama sangat-sangat-sangat-sangat-sangat kann aku tak hapdet blog? Rindu gilaaaaaa! Ingatkan dah tak boleh bukak dah, then sesaja try buka tadi, tuptup, ehh, masih bernyawa rupanya blog comel neh ^^ Apa khabar uolss? *nyet nyet* Hm, haha, sapalah yang nak baca blog aku neh kann? *krekk krekk* Bunyi cengkerik jee ada :'( Ahhhhhh, nevermind, aku nak melampiaskan nafsu menaip aku sekarang. Kesahhhh hapew hak0o ka0 nucxsz bacerw kew x -..- Hee, okay, PMR aku dah lepas, lepas dengan jayanya! Ehh chupp? Jaya ke? Haha, BERjaya tu kita tunggulah nanti, lagi beberapa minggu nak keluar results dah. Dah, dah, dah, stop talk about that, meh sini ceq nak habaq, ceq, ceq, ceq, ehh nak type apa ehh tadi? Opss, lupa dah. Haha, okaykay, maybe harini Abel taknak semakkan lagi blog yang dah berbulan-bulan tak buka neh, Abel just akan post satu post neh jaa sebagai tanda Abel dah kembali berblogging. Ehh awak, yes awak, awak yang terbaca post Abel neh, mohon follow boleh :p Ehh, batak followers pulak dah Abel neh, yo lahh, followers Abel cuma 270 jee, cikit jerww awoxss, ittew cediyhh tawuuu :'( Hee, sorry I'm in the crazy mood now, abaikan Abel yang sedang menggila neh :p "Apa nehh, post celaru?" "Eyy, malas ahh baca post dia terabur ahh" Sorry sorry kalau ayat-ayat tuu bermain di minda anda-anda sekalian, nanti Abel takkan serabutkan and celarukan dah, harini jaa jadi cmtew sebab mood gila. Okay lahh, enjoy your day :D Bye, Assalamualaikum ;)


ABEL